יום רביעי, 7 בספטמבר 2011

Home Sweet Home

מכירים את זה כשאתם נוסעים באוטובוס, ואתם מסתכלים על החלונות של הבתים, ומנסים לדמיין איך הבית נראה, במיוחד אם הוא נראה יפה מבחוץ? זה תמיד קורה לי. אני אוהבת להציץ לבתים של אנשים. להסתכל איך הם עיצבו את הבית, ולדמיין את החיים שלהם בו. בדירות מעוצבות עם חלונות גדולים ותאורת ספוטים אני מדמיינת ארוחות ערב עם חברים ולילות רומנטיים. בדירות ישנות עם מלא תמונות של נכדים, אני מדמיינת סבא וסבתא חמודים שרק ממחכים לסוף שבוע שיבואו לבקר אותם. בגלל שאני אוהבת בתים של אנשים, יש אתר אחד שאני מאוד אוהבת - אתר שמביא תמונות של בתים של אנשים - 
האתר הזה תמיד גורם לי לדמיין מה יש מעבר לתמונה, מי חי שם, איפה הבית נמצא. הוא גם תמיד גורם לי לדמיין איך הייתי מרגישה אם הייתי חיה בבית הזה, ואפילו יש כמה תמונות שאני שומרת לי כי מאוד אהבתי. 
הנה כמה דוגמאות...ואתם מוזמנים ליהנות מהדמיונות שלכם ולהיכנס לאתר גם. 
חלום של עיצוב. 
מציאות של עיצוב.
פשוט כיף!




תגובה 1: