יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

פוסט על כלום

השעון מתקתק. כבר 23:24.
עוד מעט נגמר היום ועדיין אין לי רעיון לפוסט.
כל מה שעולה לי לראש לא מספיק מוצלח. אבל אתגר זה אתגר.
אני לא יכולה לשבור את הרצף, אחרי שעמדתי בו יפה. אבל האכזבה היא שהפוסט של היום יהיה משעמם.
הוא לא ידבר על אתרים מעניינים, או על מחשבות שעלו לי בראש.
פשוט על זה שאני באמת רוצה לכתוב אותו, אבל אין לי רעיון לנושא. סורי.
אני אבין אם לא תעקבו אחריי יותר...
ממש פוסט סיינפלד - פוסט על כלום. אם לו זה עבד, למה שלי לא?
רק פעם אחת. אני מבטיחה שמחר יהיה לי משהו חשוב עם אמירה להגיד, או אפילו משהו מעניין וחדש.
ידה ידה ידה...בלה בלה בלה.
יופי, עכשיו בא לי מרק! בגלל ה-Soup Nazi כמובן...
אויש זה רק הולך ומדרדר. מה יהיה?
אולי אני אסיים כאן וזהו? כן? זה מספיק?
פשוט בושה לעולם הבלוגרים.
יודעים מה? אל תגלו!...לכל אחד יש רגעים חלשים יותר.
זה הרגע החלש שלי. ניסיתי - באמת שניסיתי.
אבל הגיע הזמן להודות שלא ייצא מהפוסט של היום משהו מועיל. הגיע הזמן לאמבטיה ולישון. אז לילה טוב ואולי בלילה אחלום על נושאים הרבה יותר מרתקים לפוסט של מחר.
מבטיחה שאנסה.
באמת. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה