יום ראשון, 25 בספטמבר 2011

מתנה לחג!

קניתי לי מתנה לחג!
האמת היא שזו לא משהו שתכננתי לקנות או זממתי עליו תקופה ארוכה, אבל ראיתי אותה פעם בחנות, לפני הרבה זמן, והיום ראיתי אותה שוב. וחשתי אותה שוב - והתחושה הייתה מדהימה, המחיר סבבה, והתלושים לחג הגיעו בזמן :)
אז קניתי אותה!!!
לא, זו לא שמלה, לא חצאית או חולצה. גם לא נעל יפה.
זו לא שרשרת, או טבעת.
גם לא כרית עיסוי או משהו בסגנון.

קניתי שמיכה.
זו השמיכה הכי רכה שהרגשתי עד היום אני חושבת.
בחנות פשוט התחשק לי להזדחל לתוכה וללכת לישון. ככה לעזוב את הכל וזהו.
אויש, איזה רכות, איזה נעים, במיוחד כשיש מזגן כזה והשמיכה כזו מזמינה ומפנקת.
עכשיו זו כבר התלבטות איזה צבע לקחת. הייתה שמיכה בלבן, קרם, ירוק, סגול וכתום.
הלבן הזכיר לי שמיכה שיש לי, הכתום תמיד יזכיר לי קרוקס או התנתקות, הירוק הזכיר את קרמיט, או חבובות.
נשאר הסגול - שהוא צבע אהוב עליי מאוד, אז הלכתי עליו.
יאללה שיהיה. שמיכה כבשי בצבע סגול!! לקחתי!!
איזה כיףףףףףףףף!
חדוות הקניות שבלהחזיק שקית, לחזור הביתה ולהתלהב שהספקתי לקנות אותה לפני שהחנות נסגרה,
ושקניתי אותה כי ממש התחשק לי.

מקווה שפינקתם את עצמכם גם במשהו שממש מתחשק לכם לקנות בחג הזה, כי זה ממש ממש כיף.

והנה הכלה:


ניתן להשיג ברשת Golf&Co 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה