יום שישי, 23 בספטמבר 2011

הצבעה





כפי שאמרתי, אני קוראת את הספר "כוחה של אהבה", מאת ג'ודית מקנוט.
אני עומדת לסיים אותו והגיע הזמן לחשוב קדימה...להסתכל על העתיד. להחליט איזה ספר של סטיבן קינג אני אקרא עכשיו.
לכן, אני מממשת את הרעיון להעלות כאן להצבעה איזה ספר לקרוא. אתם מוזמנים להגיב כאן ולעזור לי להחליט.
האם זה יהיה ספר מס' 1: סיפורה של ליסי



לפני שנתיים, אחרי עשרים חמש שנות נישואים אינטימיות ומלאות אהבה, איבדה ליסי את בעלה סקוט. סקוט היה סופר עטור פרסים, ואדם מורכב מאוד. עוד לפני שנישאו ליסי למדה ממנו על ספרים ועל משפחות מחורבנות ועל שרוולי-דם. מאוחר יותר הבינה שיש מקום שסקוט הולך אליו- מקום מטיל אימה ומסוכן אך גם מרפא, מקום שיכול לאכול אותו חי או לתת לו רעיונות שהוא זקוק להם כדי לחיות. עכשיו הגיע תורה של ליסי להתעמת עם שדיו של סקוט. מה שמחיל כניסיון של אלמנה למיין ולסדר את כתביו של בעלה הופך למסע מאיים וקטלני אל האופל שהוא שכן בו. סיפורה של ליסי, אולי רומן אישי וחזק ביותר של קינג, משלב בו את יסודות והמתח והאימה המוכרים שלו, עוסק במעיינות היצירה, בפיתויי השיגעון ובשפתה הסודית של אהבה.


ספר מס' 2: דומא קי





תאונה נוראית גוזלת את זרועו הימנית של אדגר פרימנטל, מסכסכת את זיכרונו ואת מחשבתו, ומותירה אותו עם התקפי זעם מתפרץ בשעה שהוא מתחיל במסע הקשה של השיקום.

אדגר עוזב את מינסוטה ועובר לבית שכור בדומא קי, אי יפה להדהים ולמרבה הפלא כמעט לא מיושב מול חוף פלורידה.

השמש השוקעת במפרץ מקסיקו והגאות המטלטלת את הצדפים על החוף קוראות לו, ואדגר מתחיל לצייר. הוא מצייר, לעיתים בקדחתנות, וכישרונו המתפרץ הוא מקור לפליאה, לתרופה ויחד עם זאת מהווה נשק נורא. ואכן, ציוריו ניחנים בכוח רפאים שאין לשלוט בו. 



או ספר מס' 3 שהוא גם הכי ישן מביניהם: אש זרה



תמימות ויופי, רוע ופחד... תחילה היו גבר ואשה, ``שפני נסיון`` בניסוי בטחוני סודי ביותר, שאמור היה להצמיח בתוכם כוחות על אנושיים. אחר כך הם מתחתנים ונולדת להם בת, צ`רלי. היא רק בת שבוע וכבר אפשר להבחין שמשהו אינו כשורה. תינוקת בלונדינית יפהפייה עם כוח מבעית שצומח בתוכה. ביאושם, מנסים ההורים לקבוע לה גבולות, ללמד אותה לרסן את הכוח ולהתנהג באופן ``נורמלי``. הם מחנכים אותה לנקיון, הם מחנכים אותה ל``שליטה באש``, הכל ללא הועיל. עכשיו, מישהו רודף אותם, רוצה לחטוף את הילדה.





קדימה להצביע!!!!

2 תגובות:

  1. אני בעד מס' 2, דומא קי.

    השבמחק
  2. תגובה מאוחרת, אבל אולי אועיל לך במשהו. קראתי את שלושתם (אני חובבת סטיבן קינג) - אש זרה הוא מצוין והטוב מביניהם. סיפורה של ליסי מקסים (ומגה-מרגש. מין גרסה קינגית ל"אשתו של הנוסע בזמן), אבל הסוף קצת חלש. את דומא קי לא אהבתי בכלל.

    השבמחק