יום ראשון, 11 בספטמבר 2011

היום יום הולדת לפרינסס!!

מזל טוב לפרינסס המתוקה, היום היא בת שנתיים!
לא להאמין איך ציפור, יותר נכון תוכי - יכול להיות חלק כל כך מהותי בבית.
אני בטוחה שכבר שמעתם עליה המון ממני, אבל עדיין, אני חייבת לציין שמעולם לא חשבתי שאני אוהב אותה כל כך, שהיא תיכנס לי ללב כל כך. היא פשוט כמו עוד בן אדם בבית. היא מבינה, היא מתקשרת, היא מדברת. היא פשוט מתוקה. יש פעמים שהדיבור שלה כל כך מצחיק שאנחנו פשוט מסתכלים אחד על השני ונקרעים מצחוק. פשוט מדהים שחיה מברכת אותך בבוקר טוב, שרה שירים שלימדת אותה, אומרת "לילה טוב, הולכים לישון" כל יום בשעה מסוימת, אומרת לי לבריאות כשאני מתעטשת וקוראת לי בשמי כשאני לא בחדר, מחכה לליטופים ורואים איך שהיא נהנית ומשחקת ומאושרת. מעולם לא חשבתי שאקשר לחיה מעולם הציפורים, ומעולם גם לא חשבתי שאגדל תוכי בבית. אני מתה על חיות, אבל לא הייתי חושבת על הרעיון הזה בעצמי. הודות לאילן, זכיתי לחוות את החוויה הזו, להכיר חיה מדהימה שכזו, וליהנות ממנה כל יום.
ולחבריי הטובים שקוראים לה שניצל - לשניצל יש יומולדת!!!! וכמובן בואו לא נשכח שהיא יודעת לשיר את זה - "היום יום הולדת, היום יום הולדת, היום יום הולדת, פריייינסס!!"

פרינסס כשרק הגיעה אלינו

ממש כמו פינגווין קטן ומפוחד חסר נוצות

מנוצה לגמרי

קלוז אפ

מסיבמבה!!

רואים מי כאן הבוס , לא?

אז מזל טוב לפרינסס וגם לאחי הקטן התאום הלא זהה - אקתלז בקיצור- שמסיים היום תואר (מצטערת שאני לא בקיאה אם זה השני הראשון או השני השני) - ולו אאחל המון המון הצלחה בחיים ושייהנה מתחילת החיים שאחרי הלימודים עם המון מפגשגטו במקומות טעימים!!


תגובה 1:

  1. מזל טוב לפרינסושקה החמודה.
    שתמשיך להצחיק אתכם עוד שנים רבות :-)

    השבמחק