יום שני, 19 בספטמבר 2011

אצל מי אתם עושים חג?



תמיד השאלה הזאת כמובן תמיד מגיעה לקראת החגים. במיוחד הגדולים, ראש השנה ופסח. אבל כמעט תמיד התשובה היא די זהה. כמובן שמשפחה. וזה האמת חלק מהכיף שבחגים - שיש מסורת מסוימת של לאן הולכים ואת מי פוגשים, ולזה גם מחכים.  יש שנים שבהם השגרה של החגים כבר נמאסת, ויש שנים שבהם מחכים לחגים. השנה, מבחינתי, אני מחכה לחגים, לשנות קצת אווירה, להרגיש חג. השנה אפילו בא לי קצת שהחום יעבור, שיהיה יותר קריר (אני אתחרט על זה ביום שבו ירעמו הרעמים המפחידים האלה שמרעידים את כ-לללל הבית ואני אתחבא מתחת לשמיכה - כאילו שזה עוזר). אבל נכון לעכשיו, דווקא בא לי סתיו. ובא לי חגים ומשפחה. מה אתכם? בא לכם?
בא לכם להתלבש יפה לערב החג? לפגוש את כולם ולשבת מסביב לשולחן גדול מלא ברכות וכל טוב? להרגיש את האווירה המיוחדת של ערב חג עוד מהצהריים, כמו שמרגישים רק בארץ? לקנות מצעים חדשים, בגדים חדשים, או משהו חדש לעצמכם? לי בא. איזה כיף שהחג הוא עוד שבוע. לא נשאר לי לחכות לו הרבה. וכמובן שבראש השנה תמיד עושים סיכום שנתי בלב, גם אם לא מודים בזה - מה הספקנו השנה, מה לא הספקנו. מה נרצה להשיג בשנה הבאה, מה נרצה לשנות. והכי כיף זה כשיש את התקווה החדשה הזאת בלב, שמתחילה שנה חדשה ומתחיל גם איפשהו דף חדש. לנו, להישגים שלנו, לחלומות שלנו. אני מאחלת לכולכם שחלומותיכם ומאוויי לבכם יתגשמו השנה, והשנה תהיה מלאה בכל טוב.
ואמרו אמן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה