יום שני, 12 בספטמבר 2011

יש לי וידוי...

אני קוראת רומן רומנטי.
כן, מה ששמעתם. אני קוראת רומן רומנטי, אבל אני כמובן חייבת להתנצל על כך.
זה לא שיש בזה משהו רע, פשוט אני קוראת אדוקה במלוא מובן המילה של סטיבן קינג, ובדרך כלל אני עושה רוטציה - ספר של סטיבן, ואח"כ סתם ספר כדי לנקות את הראש, בגלל שהספרים שלו כל כך נכנסים לי לראש וללב.
אבל הפעם חרגתי מהרוטציה, וקראתי שני ספרים "סתם". קראתי את "האידיוט המושלם" של אילן הייטנר (ההוא שכתב את חוכמת הבייגלה), ואח"כ המשכתי לספר הנוכחי - יש לו אפילו שם של רומן רומנטי - "כוחה של אהבה" של ג'ודית מקנוט. עכשיו, הקטע הוא שהוא דווקא די סבבה, וזה ממש מזכיר לי את פעם כשהייתי ילדונת וקראתי כל מיני סוגי ספרים וביניהם רומנים רומנטיים. מצד שני, הכתיבה שם היא בסגנון של פעם כזה, תיאורים שמתארים עד כמה הגיבורה מדהימה אבל לא יודעת את זה, ועד כמה הגיבור נשבה בקסמיה וגם הוא עדיין לא מודע לכך. תיאורים של פעם, אבל אני בכל זאת נהנית לקרוא את הספר הזה. הוא מעביר לי רבע שעה לפני השינה כל ערב. וזה נחמד.
זה התקציר של הספר:

"במרפסת שטופת אור ירח ביוסטון, טקסס, מוצאת את עצמה דיאנה פוסטר לבדה באירוע צדקה של "נשף הסחלב הלבן", כשהיא מנסה באומץ לשמר את התדמית הנוצצת של "החיים היפים", כתב-עת שבבעלות משפחתה. זה לא כבר נטש אותה ארוסה למען יורשת איטלקייה - עובדה שנודעה לה באמצעות צהובון זול - ודיאנה היתה עתה לא מאורסת בפומבי ואפופה שמועות משפילות. אז מדוע מתקרב אליה המיליארדר קול הריסון עם שני גביעי בדולח ובקבוק שמפניה?

נער האורווה לשעבר קיבל מדודו אולטימטום: עליו להתחתן - ומהר - או שיאבד מחצית מהעסק המשגשג וחובק העולם שהקים בזיעת אפיו. קול, הרציונלי להחריד והמושך להדהים, יודע מה הוא מחפש בכלה, ודיאנה פוסטר - עשירה, יפה ובעלת עקרונות - פשוט מושלמת לתפקיד. אולם בעוד נשיקה ארוכה ואטית חותמת את העסקה שפותרת את בעיותיהם של שני הצדדים, איש מהם אינו מעלה על דעתו לאיזה מסע יוצא דופן הם מפליגים באותו לילה בלתי-נשכח..."



כוחה של אהבה


אבל, אין ספק שאני כבר מתחבטת מה יהיה הספר הקינגי הבא שאקרא. הקודם היה "מתוך הביואיק", שהיה ממש מעולה, כמובן. והבא...? עדיין לא החלטתי, אבל יש לי הרבה אופציות בספרייתי המצוידת היטב בספרים שלו שעדיין לא קראתי.
אולי עוד נעשה פה הצבעה...מה אתם אומרים?

מילה שלי - אין על סטיבן קינג!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה