יום שישי, 2 בספטמבר 2011

יש לי תחושה ש....

שהגיע סוף הקיץ.
כן, אני יודעת שזה קצת מוקדם לזה, וגם ממש לא מרגישים שהקיץ עומד להיגמר, אבל תמיד זה קורה לי.
ואני בטוחה שלא רק לי. יש לי תחושה של סוף הקיץ. אולי זה בגלל כל הדיבורים על החזרה ללימודים, או היומן החדש שלי...שמזכיר לי התחלה של בית ספר. אולי זה בגלל שמתחילים לדבר על החגים שיגיעו בסוף החודש.
אבל בכל מקרה יש לי כזו תחושה...של סוף הקיץ.
אני יודעת שנגמר הקיץ כשאני מסתובבת בבית יחפה, ופתאום נהיה לי קר ברגליים. מכירים?
מצד אחד דווקא בא לי שיגיע הסתיו, החגים. מצד שני - לא ניצלתי את הקיץ ב-כלל!
אבל זה גם תמיד קורה לי - אני אומרת השנה - אני אלך לים המון, אני אקח חופש ואעשה כיף של חופש גדול.
ובסוף השגרה והעצלות מנצחות. לא פייר. אולי, אולי, בקיץ הבא, אני אנצל אותו כמו שצריך.
אולי בקיץ הבא אני אבלה המון בים, אשחה שחייה לילית ואקח חופש ארוך וארגיש כמו חופש גדול...כמו פעם.
מי יודע?

adamkaduce-drake.blogspot.com


2 תגובות:

  1. נראה לי יהיה לנו חםםםם עוד כמה שבועות לפחות, קחי יום וצאי לגלות מחדש את הגלים, חבל לחכות עוד חורף חח you go girl

    השבמחק
  2. אני מסכימה איתך אכן מרגישים את סוף הקיץ, נגמר החופש הגדול.. יום כיפור מתקרב בעע..
    אבל...אפשר עוד לנצל את הים אני ואת...
    לגבי רחצה לילת זה כבר כנראה ידחה לקיץ הבא :-)

    השבמחק