יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

ליגת האלופות




 טקס פרסי האמי עורר בי השראה לכתוב על השחקניות שאני הכי אוהבת. לכל אחד יש את הפייבוריטים שלו, ולי יש כמה (מקווה שאזכור את כולן). 


נתחיל במסך הקטן, בלורן גרהאם, ששיחקה את לורליי גילמור ב"בנות גילמור", ומשחקת היום את שרה בסדרה "הורים במשרה מלאה". מאז בנות גילמור עברו כמה שנים, ואני עדיין צופה בכל שידור חוזר שבו אני נתקלת. תמיד כיף לי לראות אותה מגלמת את הדמות התזזיתית של לורליי, בעיר הקטנה סטארס הולו. אומנם הייתי מוסיפה לה קצת סקס אפיל, אבל בסך הכל היא שחקנית שאני מאוד אוהבת, ונהנית לראות בסרטים או בסדרות.

לורן גרהאם

את השחקנית רייצ'ל ווייז הכרתי בסרט "המומיה" הראשון, שם היא שיחקה כדמות הראשית. יש בה משהו פשוט כובש, והסרטים בהם היא משחקת מאוד מגוונים. לייק.

רייצ'ל ווייז

לגזרת הברונטיות אני אוסיף את ג'וליאנה מרגוליס, זו ששיחקה את קרול האת'ווי ב-ER, והיום משחקת את הדמות הראשית בסדרה "האישה הטובה", עליה זכתה באמי בפעם השנייה לפני כיומיים. גיליתי אותה לא מזמן, ואני מאוד אוהבת את המשחק שלה. מומלץ בחום!
ג'וליאנה מרגוליס בטקס פרסי האמי 2011

אני אוהבת גם את מריל סטריפ המעולה והמוכשרת בטירוף, בה התאהבתי בסרט "מאמא מיה", שהוא לאו דווקא הסרט הכי טוב או מוערך שהיא עשתה. היא פשוט כבשה אותי שם. גם ב"פשוט מאוהבת" היא הצחיקה אותי מאוד, כשגילמה פסיכולוגית ואמא יהודייה טיפוסית, שמגלה שבנה הצעיר יוצא עם המטופלת שלה המבוגרת ממנו בכמה שנים טובות. אם לא ראיתם - קדימה!!


מריל סטריפ מתוך "מאמה מיה" 

שחקנית נוספת שאני אוהבת היא ריס וויתרספון. היא מתוקה ויפה, ואני אוהבת את הסרטים הקלילים והקומדיות הרומנטיות שבהם היא בדרך כלל מככבת. היא התחילה ב"לא רק בלונדינית", אם אני לא טועה, והמשיכה לעוד סרטים יפים שאני רואה שוב ושוב. פשוט מתוקה.

ריס ווית'רספון בשער למגזין מארי קלייר


אני אוהבת מאוד גם את אומה תורמן, היפהפייה והמדהימה, שמאז "ספרות זולה" ו"להרוג את ביל" אני בטוחה שחצי כדור ארץ מעריץ אותה. אני מאוד אהבתי אותה גם בסרט "פשוט מאוהבת" לצד מריל סטריפ הגאונה. היא שחקנית עם עומק, שיכולה לשחק מגוון דמויות ופשוט תענוג לראות אותה בכל דמות.

אומה תורמן ב"פשוט מאוהבת"

אני בטוחה שפספסתי כמה שחקניות טובות ואהובות ומבטיחה להשלים את הרשימה...
בינתיים תנו כבוד לנשים המדהימות האלה, ואולי גם אתם תראו בהן קצת ממה שאני.


תגובה 1:

  1. ואו מסכימה לכל הנשים שבחרת. במיוחד אני אוהבת את מריל סטריפ ואת לורן גראהם. כל הסרטים של מריל סטריפ מדהימים בגללה ובזכותה. פשוט אישה ושחקנית נדירה.

    השבמחק