יום ראשון, 18 בספטמבר 2011

ציורים, רבותיי, ציורים



יש אתר שנקרא www.allposters.com - יש בו פוסטרים ותמונות של כל דבר שרק אפשר לחשוב עליו, סרטים, ציורים, אומנות מודרנית, אומנות דקורטיבית, ומה לא! חבריי הטובים שמכירים אותי היטב הזמינו לי במתנה ליום ההולדת תמונה ממוסגרת של הצייר האהוב עליי.

Tenderness

הקטע הוא, שאני נכנסת לאתר הזה כדי לבחור מה אני אצייר בפעם הבאה. לא כדי להזמין לי תמונה או פוסטר. הוא פשוט משרה עליי השראה, עושה לי חשק לקחת בד וצבעים ולצייר. ואז אני מוצאת את עצמי מורידה מלא מלא תמונות ושומרת בתיקיות מסודרות לפי נושאים, שומרת לי לציורים הבאים.
אני אוהבת תמונות אבסטרקטיות, ותמונות של נוף שעושות תחושה של חופש. את הציור הזה ציירתי על בד ותליתי בסלון


Seychelle - Andrea Del Missier

וגם את הציור הבא תוכלו לראות תלוי בגרסה שלי פה בבית...


Chris Donovan - The Middle Way II


אני יכולה לשבת שעות על גבי שעות ולהסתכל על תמונות וכמובן לשמור לי אותן כהשראה, לציור הבא שאצייר. האתר הזה הוא עולם ומלואו. מלא באומנות וציורים ותמונות מכל הסוגים. פשוט ים של השראה. וזה עוד אחד מהדברים האהובים עליי, שאני שמחה לחלוק אתכם. 
אני עוד חושבת באיזה ציור לבחור בתור הציור הבא שלי...יש לי הרבה מבחר וזה לא קל. 
עד שהמוזה תחליט, אני אשוטט לי עוד ועוד באתר ואשמור לי פנינים ממנו. 
מומלץ בחום!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה